باید از غصه خلاص آوم و بی بد بکشم

خرید بک لینک
باید از غصه خلاص آوم و بُی بد بُکُشم
دله اُملا مثه یهِ کافر و ملحد بُکُشم

لشکرِ غصه و غم هم سر جونم بهسه
خومه باید که وَ دهسِ غمه بی حد بُکُشم

بومه سوهتهِ غم و نیفهمه که حالم تشه مِی
صلواتی ندم و بی سَرِ اشهد بُکُشم

بعد عمری که فقط غصه نصیبم بیده
خومه ایسو دو سه شو فکرمه شاید بُکُشم

بَسمه هر قدر که غم خَردُم و دم ناوِردُم
تا چقد زجر وَ زِندِی خومه باید بکُشم
سرگشته
#سهراب_عرب_زاده

شب های سرگشتگی...

ما را در سایت شب های سرگشتگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 212 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 23:05

صفحه بندی